Nasze Wartości

PODNOSIMY POPRZECZKĘ

Wartości jakie wyznajemy w TIP

Jeśli chcesz się uczyć, rozwijać i odnosić sukcesy jako specjalista ds. inwestycji długoterminowych i obsługi klienta, nie szukaj dalej niż TIP.

Wartość ta podkreśla wagę priorytetowego traktowania dobrego samopoczucia, rozwoju i satysfakcji poszczególnych osób w organizacji. Opowiada się za kulturą, w której najważniejsze są wspierające relacje, empatyczne przywództwo i skupienie się na pozytywnej dynamice zespołu. Stawiając ludzi na pierwszym miejscu, organizacja dba o to, aby każdy czuł się ceniony i szanowany, promując wspólne i włączające środowisko pracy.

Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi

Wartość ta podkreśla zaangażowanie w osiąganie najwyższych standardów w każdym aspekcie funkcjonowania organizacji. Obejmuje ciągłe wysiłki mające na celu doskonalenie, wprowadzanie innowacji i wyznaczanie standardów branżowych. Dążenie do doskonałości oznacza dążenie do jakości, wydajności i efektywności usług i produktów, przy jednoczesnym zachęcaniu członków zespołu do rozwoju osobistego i zawodowego.

dążymy do doskonałości

Wartość ta podkreśla znaczenie autentyczności i przejrzystości we wszystkich interakcjach wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Autentyczne działanie obejmuje uczciwość, otwartość i konsekwencję w słowach i czynach, co gwarantuje, że organizacja buduje zaufanie i utrzymuje silną, wiarygodną reputację. Zachęca jednostki do wierności sobie i swoim wartościom w postępowaniu zawodowym.

Działamy autentycznie

U podstaw tej wartości leży uczciwość, reprezentująca praktykę etycznego postępowania i podejmowania decyzji. Uczciwe postępowanie oznacza przestrzeganie zasad moralnych i etycznych, odpowiedzialność za swoje czyny oraz traktowanie innych uczciwie i z szacunkiem. Wzmacnia zaufanie, jakim interesariusze darzą organizację, tworząc niezawodne i oparte na zasadach środowisko biznesowe.

Działamy uczciwie

Wartość ta odzwierciedla zdolność adaptacji organizacji i otwartość na nowe pomysły i podejścia. Przyjmowanie zmian wymaga uznania dynamicznego charakteru krajobrazu biznesowego i przygotowania się do zmiany strategii i procesów, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zachęca do innowacyjności, elastyczności i proaktywnej postawy w obliczu wyzwań i możliwości, zapewniając, że organizacja pozostaje istotna i konkurencyjna.

Akceptujemy zmiany